پس از ایجاد نگرانی ها، مالچ به درختان آسفالت شده مرکز شهر اضافه شد

خبر

یک مقام شهری روز چهارشنبه تایید کرد که بخشی از آسفالت مخلوط سرد اطراف چند درخت مرکز شهر برداشته شده و با مالچ جایگزین شده است.

کارگران شهری ابتدا در پاسخ به نگرانی‌های ایمنی در مورد ریشه‌ها و کنده‌ها و پیاده‌روهای ناهموار، آسفالت مخلوط سرد را به پایه دو درخت در خیابان‌های Ouellette و University اضافه کردند.

درختی که پایه آن در آسفالت پوشانده شده است.
مقامات شهری گفتند که درختی که در تصویر روز سه‌شنبه تصویر شده و ریشه‌هایش در آسفالت پوشانده شده زنده خواهد ماند. این حرکت یک اقدام ایمنی موقت است که در انتظار یک پروژه محوطه سازی مرکز شهر است. از آن زمان آسفالت از قسمت تنه ها برداشته شد و با مالچ جایگزین شد. (TJ Dhir/CBC)

اما برخی از ساکنان این نگرانی را در مورد چگونگی تأثیر آسفالت بر سلامت درختان محلی مطرح کردند.

ایوان گیگناک روز سه شنبه گفت: “شما فکر نمی کنید درختان واقعاً به این خوبی رشد کنند.” درختان اگر با مالچ یا چمن یا هر چیز دیگری احاطه شوند زیبا به نظر می رسند، اما واقعاً ظاهر خوبی ندارند.

Phong Nguy، مدیر عملیات در کارهای عمومی، گفت که کارگران شهر با افزودن مالچ به این نگرانی های زیبایی شناختی پاسخ دادند. او از طریق ایمیل به CBC گفت که مالچ ظاهر را بهبود می بخشد در حالی که همچنان عابران پیاده را ایمن نگه می دارد.

نگوی قبلاً گفت که آسفالت تعمیر موقتی است در حالی که طرح محوطه سازی خیابان در حال انجام است و افزود که مخلوط سرد – نه قیر داغ – به سلامت درخت آسیبی نمی رساند.

این تغییر در حالی رخ می دهد که شهر آماده می شود تا چهارشنبه شب یک خانه باز در اولین طرح مدیریت جنگل شهری پیشنهادی برگزار کند، که برای عموم آزاد است و به شکل گیری برنامه های بلندمدت مدیریت درختان شهر کمک می کند.