پس از خروج زودهنگام دیگر از پلی آف، کایل دوباس به عنوان جنرال موتورز Maple Leafs کنار رفت

خبر

برندان شاناهان هفته را با تلاش برای حفظ کایل دوباس آغاز کرد.

یک ترن هوایی خیره کننده و پنج روزه با تورنتو Maple Leafs در بازار برای یک مدیر کل جدید پیش از تابستانی تعیین کننده برای امتیاز موفقیت آمیز Original Six به اوج رسید.

شاناهان، رئیس این تیم، روز جمعه جنرال مدیر خود را اخراج کرد و به این روند پرآشوب پایان داد که دوباس علنا ​​دوشنبه اعلام کرد که مطمئن نیست می‌خواهد در این نقش باقی بماند.

Leafs در یک بیانیه مطبوعاتی که اندکی بعد از ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد، گفت که این سازمان با این بازیکن 37 ساله که قرار بود پس از پنج فصل مسئولیت در 30 ژوئن به پایان برسد، “راه خود را جدا می کند”.

اما در یک بیانیه افتتاحیه مفصل که بیش از 11 دقیقه در یک کنفرانس مطبوعاتی حدود سه ساعت بعد به طول انجامید، شاناهان گفت که تصمیم گرفت آن روز صبح پس از روزها ارتباط متوالی که شامل بحث های قرارداد و حداقل یک مورد بود، اوراق راهپیمایی خود را به دوباس تحویل دهد. ملاقات حضوری

تماشا | بعد از خروج دوباس، Leafs چه خواهد شد:

لیفز جنرال موتورز کایل دوباس را اخراج کرد. آینده تیم چیست؟

تورنتو میپل لیفز، کایل دوباس، مدیر کل، کایل دوباس را پس از سقوط در مرحله پلی‌آف در دور دوم برکنار کرد و بحث‌هایی را در مورد آینده تیم – و آینده تیم‌های NHL کانادا که بیش از 30 سال است جام استنلی را به خانه نبرده‌اند، برانگیخت.

به گفته شاناهان، تصمیم نهایی برای خلع سلاح جنرال موتورز علیرغم ارسال ایمیلی به دوباس در شب گذشته مبنی بر اینکه می‌خواهد در هیئت مدیره بماند، گرفته شد – البته با افزایش تقاضای حقوق از طریق نماینده خود.

او در روز جمعه در Scotiabank Arena به خبرنگاران گفت: «در آن نقطه… من در مورد احساسم نسبت به آینده به مکان دیگری رسیده بودم. “هرچقدر که ایجاد تغییر قابل توجه در شخصی که به او نزدیک هستید سخت است… ایمیلی که از کایل دریافت کردم، احساس متفاوتی داشتم، و احساس کردم که آینده بلند مدت Maple Leafs ممکن است داشته باشد. عوض شدن.

“روی آن خوابید و امروز صبح از خواب بیدار شدم، به دفتر کایل رفتم… و به او اطلاع دادیم که قرار نیست قراردادش را تمدید کنیم.”

تماشا | شاناهان درباره تصمیم دوباس صحبت می کند:

برندان شاناهان، رئیس Leafs پس از جدایی از مدیر کل، کایل دوباس، با رسانه ها صحبت می کند

برندان شاناهان، رئیس تورنتو میپل لیفز، روز جمعه در مورد جدایی مدیر کل کایل دوباس، رسانه ها را به روز کرد.

با توجه به اینکه دوباس اولین دومینویی است که در چند ماه جذاب در بزرگترین بازار هاکی سقوط کرد، اکنون توجه به جانشینی او، همراه با وضعیت سرمربی شلدون کیف و آینده ستاره مهاجم آستون متیوز معطوف شده است. ، که هر دو روابط نزدیکی با جنرال موتورز که اکنون رفته است دارند.

Leafs برای اولین بار در نزدیک به دو دهه بهار امسال با شکست دادن تامپا بی لایتنینگ قبل از تعظیم در مقابل پانترز فلوریدا در یک نمایش ناامیدکننده در دور دوم، یک سری پلی آف را برد.

شاناهان که در اولین حضور رسانه ای خود در یک سال، در مجموع 8 سوال از خبرنگاران گرفت، گفت: «در طول سال، به روشی که تیم مدیریت شد، مشکلی نداشتم. “کایل کار عالی انجام داد.”

شاناهان افزود: «وقتی فصل به پایان رسید… آن شب به کایل گفته بودم که مثل همه ما ناامید شده‌ام، فکر می‌کنم او کار خوبی انجام داده است.»

اما علی‌رغم همه این ستایش‌ها، اینجا Leafs هستند – منهای GM و با برخی تصمیم‌های لرزه‌ای که درست در بالای افق قرار دارند.

تماشا | راب پیتزو از CBC Sports در مورد آنچه که ممکن است برای جستجوی GM Leafs در آینده بیاید:

تورنتو میپل لیفز راه خود را از جنرال موتورز کایل دوباس جدا کرد

راب پیتزو از CBC Sports در مورد این خبر که کایل دوباس، مدیر کل تورنتو Maple Leafs بازنمی‌گردد، و آنچه ممکن است بعد از آن که باشگاه هاکی در جستجوی جانشین او باشد، صحبت می‌کند.

یک دوباس احساساتی روز دوشنبه در هنگام دسترسی به رسانه های پایان فصل خود گفت که نمی دانست آیا به عنوان جنرال موتورز ادامه خواهد داد یا خیر، با اشاره به استرس خانواده جوانش.

او در آن زمان افزود: «قطعاً در من وجود ندارد که به جای دیگری بروم. “یا اینجا خواهد بود یا تنظیم مجدد زمان می برد [and] منعکس کن.”

روزنامه لیفز عصر جمعه اعلام کرد که جیسون اسپزا که پس از فصل 2021-2022 به عنوان بازیکن بازنشسته شد تا دستیار ویژه دوباس شود، از دفتر اصلی تورنتو استعفا داده است.

از سال 2014 با تورنتو

دوباس در سال 2014 به عنوان دستیار جنرال موتورز در سن 28 سالگی به این سازمان پیوست و چهار سال بعد، تورنتو مارلیس لیگ هاکی آمریکا را به عنوان قهرمانی در کالدر کاپ هدایت کرد.

او در ماه مه 2018 به عنوان بخشی از طرح جانشینی تحت هدایت شاناهان، صندلی مدیرکل را از تالار مشاهیر لو لاموریلو تحویل گرفت.

تورنتو کشش بی‌سابقه‌ای را در فصل عادی تجربه کرد و در دوره دوباس رکوردهایی را به نام خود ثبت کرد. با این حال، خشکسالی جام استنلی تیم تا 56 سال طول کشید.

او از حرکات بزرگ ابایی نداشت – دوباس مایک بابکوک سرمربی مدال افتخار را اخراج کرد و کیف را جایگزین او کرد – اما تا رسیدن به موفقیت زودگذر بهار امسال برای یافتن ترکیب مناسب در پلی آف تلاش کرد.

شاناهان گفت: «من آمدن کایل به اینجا را یک شکست نمی‌دانم. «کایل در جایی که این سازمان امروزی است نقش بسزایی داشت.

“باید به این فکر کنم: چگونه در آینده به جایی که می خواهیم برسیم و بهترین راه ها برای بهتر شدن ما چیست؟”

تماشا | Maple Leafs توسط Panthers در بازی 5 حذف شد:

برنده وقت اضافه بازی Cousins ​​5 به سری Panthers بر Maple Leafs پیروز شد

نیک کازینز در وقت اضافه اول گلزنی کرد تا فلوریدا 3-2 در بازی چهارم مقابل تورنتو پیروز شود و Maple Leafs را 4-1 در این سری حذف کند.

هسته 4

دوباس در طول نیم دهه ریاست خود از استعدادهای تهاجمی موسوم به “چهار هسته ای” تورنتو متشکل از متیوز، میچ مارنر، جان تاوارس و ویلیام نایلندر حمایت بی دریغ کرد.

مارنر در مورد دوباس پس از حذف لیفز توسط فلوریدا گفت: «در تمام مدتی که اینجا بودم باور نکردنی است.

متیوز همچنین آنچه را که دوباس آورده بود، در بوق و کرنا کرد، در حالی که مورگان ریلی، مدافع مدافع، اوایل این هفته محکم در گوشه مدیر کل سابق آنها بود.

او گفت: “من فکر می کنم دنیای کایل است.” جنرال موتورز در کلاس جهانی.

اولین هیجان بزرگ او جذب تاوارس با یک قرارداد هفت ساله 77 میلیون دلاری ایالات متحده در آژانس مجانی پس از تنها چند ماه کار در سال 2018 بود.

مذاکرات سختی با نایلندر انجام شد تا اینکه او در نهایت قراردادی شش ساله به ارزش 45 میلیون دلار امضا کرد. این زمینه را برای متیوز فراهم کرد تا یک تمدید پنج ساله با ارزش کمتر از 58.2 میلیون دلار را امضا کند. پس از آن، مارنر با یک پیمان شش ساله 65.4 میلیون دلاری دستمزد گرفت زیرا تورنتو تقریباً نیمی از سقف حقوق خود را به چهار ستاره اختصاص داد.

دوباس همچنین از تغییر مسیر خجالتی نبود، زیرا در همان اوایل متوجه شد که تورنتو به تجربه بیشتری نیاز دارد.

او برندگان جام جیک موزین را در سال 2019 و رایان اوریلی را در سال 2023 به دست آورد تا بتواند برگ ها را از قوز دور کند.

تماشا | Leafs اولین سری پلی آف را در 19 سال برنده شد:

برنده وقت اضافه تاوارس مقابل لایتنینگ در بازی 6، Maple Leafs را به دور دوم می برد

جان تاوارس از تورنتو، شنبه شب گل پیروزی سری را در وقت اضافه مقابل تامپا بای به ثمر رساند و باعث پیروزی 2-1 افرا لیفز و پیروزی سری 4-2 شد.

نوسازی مهلت تجاری

دوباس قبل از پایان ضرب الاجل تجاری این فصل با اضافه کردن افرادی مانند اوریلی، نوئل آچیاری، لوک شن و جیک مک کیب، فهرست را بازسازی کرد.

به نظر می‌رسید که او سرانجام در پیروزی شش بازی لیفز بر تامپا که نسلی از شیاطین پلی‌آف را از بین برد، موفق شد، اما پیروزی قاطع 4-1 فلوریدا در دور دوم شاهد بود که بسیاری از این حس‌های مثبت به سرعت محو شدند.

شاناهان گفت: «او حرکات بسیار خوبی انجام داد. او تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کرده بود.»

جنرال موتورز بعدی اکنون باید تصمیم بگیرد که با کیف چه کار کند، در حالی که متیوز و نایلندر وارد سال های پایانی تماس های خود می شوند و می توانند از اول جولای تمدیدها را امضا کنند.

هر دو بازیکن اعلام کرده اند که می خواهند بمانند، اما این زمانی بود که دوباس هنوز روی صندلی بزرگ بود. متیوس و مارنر دارای بندهای کامل ممنوعیت حرکت در تابستان امسال هستند، در حالی که نایلندر دارای لیست 10 تیمی خواهد بود.

در حالی که دوباس قادر به باز کردن یک فرمول برنده در تورنتو نبود، هرگز شور و شوق جنرال موتورز زیر سوال نرفت.

او در بهار امسال با طرفداران لایتنینگ فک کرد، به طرز وحشیانه ای جشن برگ ها را جشن گرفت که در نهایت از دور اول گذشتند، و در جریان شکست پانترز با انزجار یک بطری آب پرتاب کرد.

دوباس روز دوشنبه گفت: «من فردی احساساتی هستم. “من عمیقاً مشتاق هستم… می دانم که ممکن است برخی از مردم آن را دوست نداشته باشند یا به آن اهمیت ندهند.

“اما این من هستم.”

اکنون او ادامه می دهد – و برگ ها به یک GM جدید نیاز دارند.

کادر مربیگری مارلیز دست از کار کشید

در همین حال، باشگاه تورنتو مارلیز قراردادهای سرمربی گرگ مور و دستیاران ای جی مکلین و جان اسنودن را تمدید نخواهد کرد.

این حرکت توسط شعبه برتر تورنتو میپل لیفز کمتر از 24 ساعت پس از حذف این باشگاه از پلی آف لیگ هاکی آمریکا در یک رفت و برگشت سه بازی توسط روچستر آمریکایی ها صورت گرفت.

مور به تازگی فصل چهارم خود را به عنوان مربی مارلیز به پایان رساند، در حالی که مک لین در هشت سال گذشته در نقش او بود.

در همین حال، اسنودن به مدت پنج فصل در سازمان بوده است – سه فصل به عنوان سرمربی با نیوفاندلند گرولرز سطح سوم ECHL و دو فصل با مارلیز.

رایان هاردی، دستیار جنرال موتورز Leafs که مسئول عملیات لیگ های کوچک است، گفت: “من می خواهم صمیمانه از کادر مربیگری خود برای تعهد و مشارکت آنها در سازمان تشکر کنم.” باشگاه ما برای گرگ، ای جی، جان و خانواده‌هایشان بهترین‌ها را برای پیشرفت آرزو می‌کند.»