پس از نشت گاز شرق لندن و تخلیه اجباری آنها در امتداد خیابان هایبری، ساکنان به خانه بازگشتند.

خبر

خانه ها و مشاغل در اطراف خیابان هایبری بین خیابان ترافالگار و جاده همیلتون به مدت سه ساعت در روز دوشنبه پس از برخورد یک وسیله نقلیه با یک خانه و برخورد با خط گاز تخلیه شدند.

خدمه شرکت های هیدرولند و انبریج گاز تمام برق و گاز منطقه را قطع کردند و پس از اینکه خدمه اورژانس دستور کامل دادند، حدود ساعت 1 بعد از ظهر به مردم اجازه داده شد به خانه های خود بازگردند.

گری موزبرگر، رئیس جوخه آتش نشانی لندن، وضعیت را به خیابان وودمن تشبیه کرد که در آن خانه ای در سال 2019 منفجر شد – پس از برخورد یک راننده آسیب دیده، خانه های همسایه را ویران کرد و هفت نفر را مجروح کرد.

او گفت در این مورد در هایبری، برق منطقه قطع شد و آتش نشانان با کمک انبریج گاز، خانه را با باز کردن تمام پنجره های ساختمان تهویه کردند تا هرگونه گاز احتمالی محبوس شده در داخل آن تخلیه شود.

تخلیه خانه‌ها به دلیل «احتیاط فراوان»

موزبرگر گفت: “به دلیل احتیاط فراوان، ما در حال حذف هرگونه منبع اشتعال هستیم. این به دلیل خیابان وودمن به ما بسیار نزدیک است، بنابراین ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهیم.”

ایکس
خانه و تجارت در خیابان هایبری در لندن، اونت. دوشنبه تخلیه شدند. خودرو به بنزین متصل به خانه برخورد کرد. (کالین باتلر/ CBC News)

“جوخه ای که در شب انفجار خیابان وودمن کار می کرد، همان جوخه ای بود که امروز در اینجا کار می کرد. بدیهی است که با این حادثه اینجا در خیابان هایبری، موقعیت های بسیار مشابهی با یک وسیله نقلیه در برخورد با کنتور گاز در جلوی خانه داشت.”

“اقدام سریع خدمه ما از یک بحران بسیار مهم جلوگیری کرد.”

جیل لوفایور و مادرش دب در خانه‌شان روبروی خیابان بودند که برای تخلیه ساختمان به در زدند.

LeFaivre، تنها در یک ژاکت نازک با جوراب و صندل، برای هوای بارانی و 4C آماده نبود.

ایکس
صبح روز دوشنبه در لندن، آنت، یک وسیله نقلیه با یک خانه تصادف کرد و با کنتور گاز برخورد کرد. در خیابان هایبری شمالی. (ارسال شده توسط Jill Le Faivre)

او گفت: «من مجبور شدم از همسایه جوراب قرض بگیرم. اگر باران و سرد نبود دوست دارم.»

حدود 20 خانه در این منطقه تخلیه شده اند و کمیسیون حمل و نقل لندن یک اتوبوس در محل حضور داشت تا به مردم سرپناه دهد.

در انفجار خیابان وودمن، راننده آسیب دیده بود و در سال 2021 به سه سال حبس محکوم شد.

در حال حاضر اطلاعاتی از راننده دخیل در این حادثه در دست نیست.