پشتیبانی تیم های مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر 11 به پایان می رسد ، پشتیبانی از برنامه های مایکروسافت 365 تا اواسط آگوست 2021- اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای خاتمه پشتیبانی از Internet Explorer 11 یا IE 11 است. طبق نقشه راه ، تیم های مایکروسافت از 30 نوامبر کار با مرورگر را متوقف کردند. در تلاش مایکروسافت برای انتقال کاربران به مایکروسافت اج جدید از IE قدیمی ، برنامه وب Microsoft Teams به اولین برنامه پشتیبانی از مرورگر تبدیل شد. مایکروسافت داشت اعلام کرد در ماه آگوست امسال ، آنها قصد دارند پشتیبانی خود را از IE 11 تا آگوست 2021 پایان دهند.

با شروع انتقال ، سایر سرویس های آنلاین مایکروسافت مانند Office 365 ، OneDrive و Outlook نیز به زودی در اینترنت اکسپلورر 11 کار نمی کنند.

  پشتیبانی تیم های مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر 11 به پایان می رسد ، پشتیبانی برنامه های مایکروسافت 365 تا اواسط آگوست 2021 پایان می یابد

تیم های مایکروسافت

پست وبلاگ توسط مایکروسافت اظهار داشت که گام بعدی در جدول زمانی مایکروسافت برای حذف تدریجی پشتیبانی اینترنت اکسپلورر 11 ، خاتمه پشتیبانی از Microsoft Edge Legacy تا 9 مارس 2021 است.

جدول زمانی اعلام شده در 17 آگوست 2020 یک دوره زمانی تمام ساله را برای کاربران در نظر گرفت تا بتوانند پرش به Edge را انجام دهند زیرا اینترنت اکسپلورر برای همیشه در 17 آگوست 2021 خوابیده است. مرگ مرورگر اساساً به این معنی است که در آینده هیچ به روزرسانی دریافت نخواهد کرد و برنامه های Microsoft 365 از آن پشتیبانی نمی کنند. همچنین ، تمام دستگاه های جدید و به روزرسانی های آینده ویژگی های ویندوز با مرورگر جدید Edge ارائه می شوند.

به خاطر سرمایه گذاران برنامه های وب در IE 11 ، مرورگر و سرمایه گذاری ها فعلاً به عملکرد خود ادامه می دهند. اگرچه این یک راه حل دائمی نیست ، سرمایه گذاران باید از این زمان اضافی برای انتقال خود به مرورگر جدید مبتنی بر Chromium استفاده کنند.

Microsoft Edge را دوباره ساخت در ابتدای امسال توسط این شرکت راه اندازی شد. تفاوت اساسی با Microsoft Edge این است که نسخه جدید از ابتدا بر اساس پروژه منبع باز Chromium ساخته شده است.