پلیس دیترویت در پی تیراندازی ها در حال اجرای مقررات منع رفت و آمد جوانان است. در اینجا چیزی است که Windsorites باید بداند

خبر

پلیس دیترویت یادآوری درباره مقررات منع آمد و شد برای افراد زیر سن قانونی در پی یک سری تیراندازی در مناطق محبوب مرکز شهر صادر کرده است.

اگر قصد دارید به زودی به ایالت بروید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

منع رفت و آمد چه زمانی اجرا می شود

پلیس روز شنبه در توییتی اعلام کرد که حضور افراد زیر سن قانونی در مکان های عمومی در شب غیرقانونی است.

منع آمد و شد قبلا وجود داشت، اما به طور منظم اجرا نمی شد. افراد زیر 15 سال و کمتر از ساعت 10 شب تا 6 صبح مجاز به خروج بدون نظارت نیستند، در حالی که افراد 16 تا 17 ساله بین ساعت 11 شب تا 6 صبح در ممنوعیت رفت و آمد هستند.

تیراندازی ها کجا بوده است؟

به گفته شهردار دیترویت، مایک دوگان، پنج تیراندازی در شهر یونانی و یک مورد در ریور واک در فضای آخر هفته رخ داد.
“تیراندازان بلافاصله توسط DPD دستگیر شدند [Detroit Police Department]وی روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این یک عملکرد قابل توجه در اجرای قانون بود. [but] همچنین نشان می‌دهد که چقدر باید پیش برویم… نمی‌توانیم اجازه دهیم فرزندانمان بدون همراه به این مناطق بروند.”

جیمز وایت، رئیس پلیس دیترویت افزود که آنها خردسالان را از لذت بردن دلسرد نمی کنند، اما باید روی ایمنی تمرکز کنند.

وایت گفت: “ما نمی گوییم که بچه ها نمی توانند پایین بیایند و اوقات خوشی داشته باشند، ما می خواهیم آنها پایین بیایند و اوقات خوشی داشته باشند.” “اگر 20 کودک، 15 کودک، خارج از مقررات منع آمد و شد یا نزدیک به منع رفت و آمد را ترک می کنید… مادر یا پدر، سرپرست بزرگسال، همراه آنها بیایید.”