پلیس لندن معاون جدید رئیس جمهور را معرفی کرد

خبر

پل باستین که از سال 1997 افسر پلیس است، توسط هیئت خدمات پلیس لندن به عنوان معاون رئیس پلیس انتخاب شد.

باستین از درون رده های پلیس لندن ارتقا یافت و اخیراً به عنوان فرمانده بخش مسئول افسرانی که وظیفه آموزش و توسعه حرفه ای، مدیریت ریسک، پلیس مبتنی بر شواهد و تجزیه و تحلیل تجاری را بر عهده داشتند، خدمت می کرد.

باستین در بیانیه ای که به رسانه ها منتشر شد، گفت: “من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با انجمن پلیس لندن و تقویت روابط با شرکای اجتماعی هستم که تعهد ما را برای افزایش ایمنی و رفاه همه در سراسر شهر لندن دارند.”

“سازمان ما متشکل از مردان و زنان با استعداد و سخت کوش است که برای تضمین ایمنی این جامعه تلاش می کنند و من صمیمانه متواضع هستم که این فرصت برای خدمت به آنها در این راستا فراهم شده است.”

باستین در کنار تریش مک اینتایر، که معاون دیگر رئیس است، کار خواهد کرد.

هیئت پلیس اخیراً تای ترونگ را به عنوان رئیس جدید لندن استخدام کرد که از اول ژوئن اجرایی شد.

به عنوان Mountie آغاز شد

به گفته پلیس لندن، باستین کار خود را با پلیس سواره سلطنتی کانادا در پرنس جورج، بریتیش کلمبیا آغاز کرد. او در سال 2001 به خدمات پلیس لندن پیوست.

باستین در سمت های مختلف از جمله به عنوان بازرس کارآگاه مسئول جنایات عمده، تجاوز جنسی و کودک آزاری، تحقیقات عمومی و بخش اسلحه و مواد مخدر کار کرده است.

او همچنین در انجمن بازرسان قتل انتاریو خدمت کرده است و بر گروه‌های ضربتی که مسئول قاچاق انسان، حشیش و اجرای سلاح هستند، نظارت داشته است.

باستین دارای مدرک لیسانس هنری در جرم شناسی از دانشگاه ویندزور و گواهی رهبری پلیس از دانشکده مدیریت دانشگاه تورنتو روتمن است.

پلیس لندن قادر به ارائه عکسی از باستین نبود و گفت که وی برای گفتگو با سی بی سی نیوز در روز پنجشنبه در دسترس نیست.