پلیس لندن ویدئویی از خودروی مظنون در تصادف مرگبار 2022 منتشر کرد

خبر

لندن

در یکی دیگر از درخواست‌های کمک عمومی، پلیس فیلم‌های نظارتی را از یک خودروی مظنون در برخورد و دویدن که منجر به کشته شدن دانش‌آموز جیبین بنوی در شرق لندن، استان اونت، در سپتامبر 2022 شد، منتشر کرد.

پلیس بر این باور است که این وسیله نقلیه دارای شیشه جلو و سپر سمت سرنشین آسیب دیده و چندین نفر داخل آن بودند

پلیس لندن ویدئویی از خودروی مظنون منتشر کرد

پلیس لندن فیلم تجسسی از خودرویی را منتشر کرد که به گمان آنها در برخورد با یک دانش آموز جیبین بنو در سپتامبر 2022 در شرق لندن کشته شد.

در یکی دیگر از درخواست‌های کمک‌های مردمی، در لندن، انترناسیونال، پلیس فیلم‌های نظارتی از خودرویی را منتشر کرد که فکر می‌کند در سال گذشته در شرق شهر در یک تصادف مرگبار دست داشته است.

جیبین بنو، یک دانشجوی بین المللی 29 ساله از هند، در اوایل 18 سپتامبر در حالی که با دوچرخه از محل کار خود به سمت خانه در رستورانی در مرکز شهر می رفت، با یک خودرو برخورد کرد. او به بیمارستان منتقل شد و بعداً اعلام شد که درگذشت.

از Benoy به عنوان فردی مهربان و مهربان یاد می شود که در دومین سال تحصیل در رشته مدیریت عملیات در کالج Fanshawe بود. او قصد داشت همسرش را برای شروع زندگی مشترک به کانادا بیاورد.

در 20 اکتبر 2022، پلیس عکس دومی را از خودرویی منتشر کرد که ظاهراً جیبین بنوی را کشته است.
در 20 اکتبر 2022، پلیس عکس دومی را از خودرویی منتشر کرد که ظاهراً جیبین بنوی را کشته است. (سرویس پلیس لندن)

پلیس خودروی مظنون را یک سدان دو در آبی با صدا خفه کن توصیف می کند. آنها معتقدند خودرو ممکن است در روزهای پس از حادثه به شیشه جلو و سپر سمت سرنشین آسیب وارد کرده باشد.

شاهدان به پلیس گفتند در زمان تصادف سه یا چهار نفر داخل خودرو بودند.

پلیس می گوید تحقیقات ادامه دارد.

از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواسته می شود با خدمات پلیس لندن به شماره 5670-661-519 یا Crime Stoppers به ​​شماره 1-800-222-TIPS (8477) تماس بگیرد.

با فایل هایی از آنجلا مک اینز

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|