چرا پیاده روی جین امسال می خواهد بر تاریخ های متنوع تمرکز کند

خبر

اجتماع، تنوع و تاریخ، کانون توجه پیاده روی جین ویندزور-اسکس امسال است.

جشنواره سالانه پیاده روی که به نام نویسنده و فعال جین جاکوبز نامگذاری شده است، ساکنان را تشویق می کند تا در مورد تاریخ و جوامع شهر خود بیاموزند.

این رویداد در مراکز شهری متعددی در سراسر جهان برگزار می‌شود و میراث جیکوبز را گرامی می‌دارد که در سال 1968 از ایالات متحده به تورنتو نقل مکان کرد و صدای کلیدی در برنامه‌ریزی شهری بود.

نسخه Windsor-Essex طی دو آخر هفته برگزار می شود. اولین دوره از 28 آوریل تا 30 آوریل با پیاده روی های متنوع در لیمینگتون، آمهرستبورگ، کینگزویل، مک گرگور و کولچستر برگزار شد. آخر هفته دوم در Windsor-Tecumseh برگزار می شود و تا 5 می ادامه خواهد داشت.

زنی با عینک و ژاکت سیاه برای دوربین لبخند می زند
سارا موریس، سازمان دهنده جین واک ویندزور-اسکس در یک عکس فایل نشان داده شده است. (استیسی جانزر/سی بی سی)

سارا موریس، سازمان‌دهنده جشنواره راهپیمایی ویندزور-اسکس جین، به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «این فرصتی است هر ساله برای مردم که با هر پروژه، منطقه، محله‌ای که به آن علاقه دارند گرد هم بیایند و فرصتی برای اشتراک‌گذاری است.»

جین جاکوبز معتقد بود شهرها برای مردم هستند… اینکه بتوانید بروید و با همسایگان خود صحبت کنید و بخشی از یک جامعه باشید واقعا مهم است.

جین جاکوبز در مورد شهرها و اقتصاد

جین جاکوبز، استاد برنامه ریزی شهری، با ایده های خود در مورد شهرها و اقتصاد، تشکیلات را به چالش کشید.

در نتیجه، گسترش جشنواره پیاده‌روی در دو آخر هفته به منظور بازتاب بهتر منطقه ویندزور و اسکس به طور گسترده‌تر است. موریس گفت که این حرکت آنچه را که او به‌عنوان تاریخ‌های جذاب محلی منطقه می‌داند، بهتر منعکس می‌کند.

موریس گفت: “ما مکانی فوق العاده متنوع و تاریخی هستیم.” “یک بخش مهم از جینز واک هر سال، برجسته کردن جوامع مختلف در جامعه بزرگتر ما است… هر سال فرصتی متفاوت برای تمرکز بر بخش های مختلف جامعه است.”

در آخر این هفته، موریس می‌گوید که پیاده‌روی‌هایی برگزار می‌شود که تاریخ سیاه راهروی خیابان مک‌دوگال را برجسته می‌کند، و همچنین پیاده‌روی اختصاص داده شده به فرهنگ LGBTQ.

تاریخچه های پنهان

یکی از تورهای پیاده روی که در حال برگزاری است با عنوان “بزرگترین شهر فولادی که هرگز وجود نداشته است: تاریخ اوجیبوی” است. این پیاده روی توسط والتر پتریچین، کارگر موزه محلی و مدیر ایستگاه رادیویی هدایت می شود و شرکت کنندگان را در تاریخ Ojibway می برد – جایی که پیشنهاد شرکت فولاد ایالات متحده برای راه اندازی کارخانه در این زمین هرگز به نتیجه نرسید.

پتریچین گفت: «دلیلی که من بلوط سیاه را انتخاب کردم این است که اگر به نقشه های تاریخی نگاه کنید، مکانی که پارک بلوط سیاه در حال حاضر در آن قرار دارد، می تواند مکان واقعی گیاه … باشد. “این خنده دار است زیرا واقعاً هیچ ساختمانی وجود نخواهد داشت، این واقعاً اهمیت حضور در پارک است و اینکه این پارک در سال 2023 است.”

این تور صبح یکشنبه در پارک میراث بلوط سیاه برگزار می شود.

“من فکر می کنم بسیاری از مردم منطقه ما واقعاً عمیقاً به این پارک های شهری اهمیت می دهند … اما فکر می کنم با این اطلاعات آنها ممکن است احساس قدردانی بیشتری نسبت به آن داشته باشند.”