چگونه در مورد موارد COVID-19 با کودکان خود صحبت کنیم

خبر

گفتگو با فرزندان در مورد بیماری همه گیر COVID-19 ممکن است دشوار باشد ، اما با وجود مدارس در منطقه ویندزور-اسکس و فراتر از تجربه شیوع ، ممکن است این مکالمه لازم باشد.

بنابراین چگونه باید در مورد COVID-19 با کودکان خود صحبت کنید؟

برای لنس راپاپورت ، روانشناس بالینی و استادیار دانشگاه ویندزور ، اولین قدم ممکن است فقط تصدیق این باشد که انجام این مکالمه ساده ترین کار نیست.

وی گفت: “گفتگوی سختی است … بیان و برقراری ارتباط با کودک کاری دشوار است.”

استفاده از دانش شخصی خود در مورد فرزندتان – مرحله رشد ، ترس و آنچه او از قبل می دانند – نیز می تواند در تهیه مکالمه ارزشمند باشد.

راپاپورت گفت: “هر كودكی تا حدی متفاوت خواهد بود و من فكر می كنم والدین در موقعیت منحصر به فردی هستند كه می توانند فرزند خود را بشناسند و آن را به گونه ای توضیح دهند كه کودک بفهمد.”

راپاپورت افزود كه یكی از كلیدهای داشتن یك گفتگوی خوب یادآوری است كه به جای صحبت در مورد خطر ، در مورد اقدامات پیشگیرانه و ایمنی در برابر بیماری صحبت كنید.

خوب گوش دادن نکته کلیدی است

استیسی اسلوبودنیک ، سرپرست بالینی خدمات سرپایی در مرکز کودکان منطقه ای بهداشت و درمان Htel-Dieu Grace ، می گوید که مهم است که از وضعیت احساسی خود در بخش گفتگو آگاهی داشته باشید. آنچه ممکن است از همه مهمتر باشد شنونده ای آرام و گاهی کنجکاو است.

“صرف نظر از هر اظهارنظری که کودک ارائه می دهد ، من می خواهم که والدین بازتاب دهند ،” اوه به نظر می رسد شما واقعا ترسیده اید. “به نظر می رسد شما اصلاً نمی ترسید.” او گفت: “در مورد آن بیشتر به من بگو.”

استیسی اسلوبودنیک از مرکز منطقه ای کودکان و نوجوانان در بیمارستان Hôtel-Dieu Grace می گوید ، آرامش خاطر و ترس از ترس شما مهم نیست وقتی صحبت از مکالمه با کودک شما در مورد COVID-19 است. (ریچارد ری کرافت / سی بی سی)

این تلاش برای کسب اطلاعات از کودک قبل از ارائه اطلاعات در مورد همه گیری یا شیوع آن است. اما قبل از انجام این کار ، اسلوبودنیک می گوید که مهم است که از مرحله رشد کودک خود آگاه باشید ، از جمله اینکه کودک شما چه مقدار از اطلاعات را تحمل می کند.

تأکید بر اینکه عدم اطمینان و عدم کنترل دشوار است نیز مهم است ، اما این فرصتی فراهم می شود تا با کودک خود در مورد آنچه می تواند کنترل کند صحبت کند.

“عدم اطمینان می تواند واقعاً سخت باشد ، بنابراین من می خواهم [parents] وی برای تأیید اعتبار و تأیید اینکه این کار دشوار است ، گفت: “هنگامی که ما شرایطی داریم که کنترل زیادی نداریم ، من می خواهم والدین در مورد چیزهایی که می توانیم کنترل کنیم تمرکز کنند.”

این موارد شامل چگونگی گذراندن وقت خود ، کارهایی که می توان برای حفظ امنیت انجام داد و نحوه برنامه ریزی برای انجام کارهای مدرسه خود هستند.

آنچه شما نباید انجام دهید

از نظر اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری شود ، اسلوبودنیک می گوید شما نباید اطلاعات مشکوک را از منابع غیر معتبر با فرزند خود به اشتراک بگذارید.

وی گفت ، شما همچنین نمی خواهید ترس و نگرانی خود را پیش بینی کنید ، والدین اضافه کرد که باید آرامش خود را حفظ کنند.

وی گفت: “پس فقط باید کاملاً آگاه باشید ، اگر این موردی است که واقعاً شما را عصبی می کند ، بدانید که کودک شما باید ببیند که شما اعتماد به نفس دارید و دو نفر شما با هم از پس این شرایط بر می آیند.”

اگرچه بیماری همه گیر به مدت نه ماه ادامه داشته است ، اسلوبودنیک هشدار می دهد که اکنون زمان حساسیت زدایی نیست.

وی گفت: “حتی اگر ما به نوعی به آن عادت کرده ایم ، اما هنوز هم نوعی مانع ما می شود تا بهترین زندگی خود را در حال حاضر انجام دهیم.”