کارت برای بشریت: ابتکار سودبری امیدوار است که روحیه سالمندان و جوانان را بالا ببرد

خبر

حتی اگر آن را بازی نکرده باشید ، به احتمال زیاد در مورد بازی محبوب Cards Against Humanity (بازی علیه کارتهای انسانی) شنیده اید.

در این فصل تعطیلات ، L’Arche Sudbury و دپارتمان خدمات معنوی دانشگاه سودبری برای یک رویداد جامعه سازی که آنها فراخوانی می کنند ، همکاری کرده اند – Cards For Humanity. ببین آنها آنجا چه کار می کنند؟

ایده این است که اعضای جامعه کارتهای مهربانی را که به صورت دست نوشته شده است برای افرادی که دچار انزوا یا تنهایی هستند و ممکن است به یک یا دو کلمه دلگرم کننده نیاز داشته باشند ، ارسال می کنند.

جنیفر مک کالی ، مدیر اجرایی L’Arche Sudbury ، گفت که هدف جمع آوری حدود 600 کارت برای توزیع است. دریافت کنندگان اصلی انتخاب شده برای این پروژه Extendicare Falconbridge ، یک خانه مراقبت طولانی مدت در منطقه و مرکز اقدام سودبری برای جوانان هستند.

“برای روشن کردن روحیه آنها”

وی گفت: “این کارتها واژه های مهربانی ، الهام بخش و درست به مردم ارسال می شود تا روحیه خود را در این اوقات بی سابقه روشن کنند.”

مک کالی گفت که ابتکاراتی از این دست بیش از هر زمان دیگری ، با گسترش بیماری همه گیر ، مورد نیاز است. تا کنون ، وی گفت که این پروژه حمایت گسترده ای داشته است. هدف اولیه ارسال 600 کارت بود اما وی انتظار دارد که آنها به راحتی از این تعداد پیشی بگیرند.

وی گفت كه برگزاركنندگان این پروژه در حال هماهنگی با كلیساهای محلی هستند تا برخی از مراكز تخلیه ایمن COVID-19 را برای شركت كنندگان ایجاد كنند.

جولی گورمن ، هماهنگ کننده برنامه جوانان با مرکز اقدام سودبری برای جوانان می گوید این تلاش به جوانان حاشیه نشین احساس حمایت می کند.

گورمن گفت: “این فقط به آنها اطلاع دهیم كه افراد دیگری در این جامعه وجود دارند ، فقط … هرکسی كه در این جامعه باشد مخالف آنها نیست ، بعضی از آنها هستند كه واقعاً به دنبال حمایت هستند.”

“وقتی فردی احساس ناامیدی یا خودکشی می کند ، فقط دانستن اینکه فرد دیگری وجود دارد که دلسوز باشد و از او مراقبت کند می تواند چیزی باشد که بتواند آنها را به جامعه بازگرداند و آنها را از آستانه خودکشی دوباره به تلاش برای از خود مراقبت کنند و تلاش کنند و پیشرفت کنند. ”

در حالی که افراد علاقه مند به شرکت در این پروژه می توانند در هر زمان کارت مهربانی را به L’Arche Sudbury تحویل دهند ، مک کالی می گوید این سازمان در 27 نوامبر با دانشجویان دانشگاه سودبری برای جلسه ساخت کارت و اشتراک آن دیدار خواهد کرد.