کارشناسان می گویند تا انتهای کریسمس برای انتاریو نتواند به منطقه سبز کمترین محدودیت برخورد کند

خبر

پزشک ارشد انتاریو امیدوار است که کل استان بتواند تا کریسمس در کمترین محدودیت منطقه سبز قرار داشته باشد – حتی زمانی که تعطیلات بیش از 5 هفته دیگر باقی نماند و موارد ویروس کرونا افزایش یابد.

اما کارشناسان پزشکی می گویند که احتمال این اتفاق صفر است و یک بار دیگر روند تفکر مدیر ارشد بهداشت انتاریو را که مستقیماً تصمیمات بهداشت عمومی نخست وزیر داگ فورد را مطلع می کند ، زیر سال می برند.

در انتهای هفته گذشته یا بیشتر در انتاریو در ردیف موارد جدید ویروس کرونا قرار گرفته است.

“چگونه ممکن است که ما بتوانیم تا پایان دسامبر که همزمان با زمانی است که به منطقه سبز نزدیک شویم [the province’s] مدل سازی نشان می دهد که ما می توانیم روزانه با بیش از 400 بیمار در ICU در 6500 مورد باشیم؟ “دکتر مایکل وارنر ، مدیر پزشکی در بیمارستان مایکل گارون ، در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد ، گفت:” بنابراین این سsال را ایجاد می کند ، چرا بین آنچه دکتر ویلیامز می گوید و آنچه از دیدگاه خودم در بالین می بینم چنین منافاتی وجود دارد؟

“این سوالی است که من پاسخ آن را ندارم – اما این سوالی است که همه باید بپرسیم ، زیرا دکتر ویلیامز شخصی است که نخست وزیر را مشاوره می دهد و نخست وزیر شخصی است که تصمیم می گیرد.”

ویلیامز اظهارات کریسمس خود را در جریان کنفرانس خبری استانی بعد از ظهر دوشنبه بیان کرد.

“اگر همه ما آنچه را كه قرار است انجام دهیم انجام دهیم و آن را به طور مرتب و خوب انجام دهیم و این كار را ادامه دهیم ، می توانیم این اعداد را مانند گذشته پایین بیاوریم و آنها را به سطح پایین بیاوریم تا شما آنها را از قرمز ، به ویلیامز گفت ، نارنجی ، به زرد ، و من می خواهم فکر کنم همه سبزپوش باشند ، به خصوص قبل از زمان کریسمس.

تماشا کنید | دکتر دیوید ویلیامز می گوید ، اگر مردم از راهنمایی های بهداشت عمومی پیروی کنند ، انتاریو می تواند تا کریسمس در منطقه سبز باشد:

افسر بهداشت انتاریو می گوید امیدوار است که کل کریسمس بتواند کل استان در منطقه سبز باشد. 0:28

وارنر تنها صدایی نیست که می گوید هیچ راهی وجود ندارد.

اشلی تویت ، متخصص اپیدمیولوژیک در دانشکده بهداشت عمومی دالا لانا از دانشگاه تورنتو ، گفت که ریاضیات فقط جمع نمی شوند. او گفت که انتاریو باید شاهد کاهش رشد در بسیاری از واحدهای بهداشتی باشد تا این امکان وجود داشته باشد و این اتفاق نمی افتد.

وی گفت: “اگر یک تغییر گسترده در نحوه مدیریت بیماری همه گیر در استان وجود نداشته باشد ، همه ما تا کریسمس سبز نخواهیم بود.”

Ryan Imgrund ، متخصص آمار ، که در حال حاضر با بیمارستان ها و واحدهای بهداشت عمومی از جمله اتاوا و پیل کار می کند ، به سی بی سی نیوز گفت که از نظر آماری غیرممکن است که انتاریو بتواند تا کریسمس هر منطقه را به کمترین محدودیت منطقه سبز برساند.

“اظهارات دکتر ویلیامز نشان می دهد که او از آمارها سر در نمی آورد ، یا به اقدامات اساسی مانند ارزش باروری م repثر دسترسی ندارد. [or Rt]، “ایمگرند گفت ، با اشاره به اینکه چند نفر به طور متوسط ​​توسط یک نفر به ویروس کرونا آلوده می شوند.

در کنفرانس خبری روزانه استان در روز سه شنبه ، هم فورد و هم وزیر بهداشت کریستین الیوت گفتند که ویلیامز با نگاهی خوش بینانه به وضعیت نگاه می کند.

الیوت گفت: “من فکر نمی کنم این چیزی باشد که بتوانیم در این مرحله روی آن حساب کنیم.” “من فکر می کنم او بسیار خوش بین است ، این از طبیعت اوست.”

فورد اظهار امیدواری کرد که در هفته های آینده همه چیز بهتر شود اما همچنین گفت: “من در کریسمس بسیار محتاط هستم.”

برای قرار گرفتن در منطقه سبز استان ، یک منطقه به میزان بروز هفتگی زیر 10 مورد هفتگی جدید در هر 100000 نفر ، با درصد مثبت زیر 0.5 درصد و ارزش Rt زیر یک نیاز دارد. اسناد خود استان می گوید که در منطقه سبز ، ظرفیت بیمارستان و ICU کافی است و ردیابی تماس در حال انجام است – چیزی که تورنتو مجبور شد تا حد زیادی آن را رها کند ، به دلیل افزایش تعداد پرونده ها. بخشهایی از استان که در حال حاضر در منطقه سبز قرار دارند شامل واحدهای بهداشتی تندر خلیج ، پیتربورو و آلگما هستند.

در مقابل ، بسیاری از مناطق پرجمعیت انتاریو در حال حاضر در منطقه قرمز قرار دارند که شامل میزان بروز هفتگی بیش از 40 در 100000 ، میزان مثبت آزمون بیش از 2.5 درصد و Rt بیش از 1.2 است.

به عبارت دیگر ، فاصله بین مناطق قرمز و مناطق سبز گسترده است و تا این لحظه بسته نمی شود.

آخرین آستانه های استان را در PDF زیر مشاهده کنید. اگر نمی توانید سند را مشاهده کنید ، این پیوند را دنبال کنید.

وارنر با بیان اینکه پذیرش ، بستری شدن و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه در ICU همه در حال افزایش است ، گفت: “هنگامی که من به داده های مربوط به استان نگاه می کنم … واقعاً بدون استثنا ، ما از قرار گرفتن در منطقه سبز – به ویژه در مناطق قرمز بسیار دور هستیم.”

“این غیرممکن است که کل استان در منطقه سبز باشد.”

پیش از این چندین متخصص پزشکی مشاوره ویلیامز را به نخست وزیر زیر سوال برده بودند ، هرچند فورد بارها در کنار رئیس ارشد پزشکی خود ایستاده است ، که به گفته او خستگی ناپذیر برای انتاریایی ها کار می کند.

ویلیامز در فوریه 2016 توسط دولت قبلی لیبرال منصوب شد. وی پیش از این مسئول بهداشتی در شورای بهداشت منطقه تندر بی بود.