کارمندان فدرال دفاتر را برای خط اعتصاب در مرکز شهر لندن، Ont تجارت می کنند.

خبر

صدها کارمند دولتی فدرال روز چهارشنبه به عنوان بخشی از اعتصاب سراسری اعضای اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) در مرکز شهر لندن، آنتی به خیابان ها آمدند.

تجمع کنندگان از PSAC در ساعات اولیه صبح از مقابل ساختمان ریچارد پیرپوینت در تقاطع خیابان تالبوت و خیابان کوئینز، جایی که چندین سازمان دولتی در لندن وجود دارد، راهپیمایی کردند و تا بعد از ظهر ادامه یافت.

تو ترینه، نماینده جنوب غربی شورای منطقه ای انتاریو PSAC، گفت: «ما در اینجا در اعتصاب هستیم نه به این دلیل که می خواهیم، ​​بلکه به این دلیل که دولت حاضر نیست با کارگران با احترامی که شایسته ماست رفتار کند.

این اعتصاب پس از آن آغاز شد که دو گروه چانه زنی که نماینده بخش قابل توجهی از نیروی کار دولت بودند، هفته گذشته به اعتصاب قانونی وارد شدند. رئیس ملی PSAC در یک کنفرانس خبری عصر روز سه شنبه اعلام کرد که اعتصاب در ساعت 12:01 صبح چهارشنبه به وقت شرقی آغاز خواهد شد.

این اتحادیه بیش از 155000 کارمند را نمایندگی می کند که 47000 نفر از آنها به دلیل ضروری بودن قادر به اعتصاب نیستند. خواسته های آنها شامل دسترسی به کار از راه دور و تقویت امنیت شغلی است.

PSAC همچنین خواهان افزایش دستمزد سالانه 4.5 درصدی برای سال‌های 2021، 2022 و 2023 برای چهار گروه جدید چانه‌زنی است.

نگرانی هایی وجود دارد که اقدام اعتصاب می تواند پردازش مالیات، گذرنامه، امور مهاجرت و سایر خدمات دولتی را به تاخیر بیندازد.

ترینه گفت: “تورم کارمندان خدمات عمومی را مستثنی نمی کند، بنابراین به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. ما از نظر قدرت خرید عقب هستیم.” ما اینجا هستیم تا برای همه کارگران بجنگیم. خانواده ما، صورتحساب‌های ما، آینده ما و آینده فرزندانمان نمی‌توانند منتظر بمانند.»

صدها تن از اعضای اتحادیه بعدازظهر چهارشنبه در صف تظاهرات حضور داشتند.
در حالی که کارگران دولت فدرال دست به اعتصاب زدند، صدها تن از اعضای اتحادیه بعد از ظهر چهارشنبه در صف اعتراض بودند. (السیو دونینی/اخبار CBC)

پشتیبانی قوی در سایت

علاوه بر وابستگان به PSAC، پرچم‌هایی با آرم اتحادیه‌های دیگر در میان جمعیت قابل مشاهده بود.

استوارت وایز، یکی از اعضای Unifor Local 27 می‌گوید: «من فکر می‌کنم کل جنبش کارگری باید در اینجا از این کارگران حمایت کند، زیرا اتحادیه‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند.

حمایت مردمی نیز به شکل گروهی از بوق‌های ماشین‌هایی که در کنار محل تظاهرات حرکت می‌کردند و رهگذران با اعتصاب‌کنندگان سخنان حمایتی خود را به اشتراک می‌گذاشتند.

همچنین در میان جمعیت نمایندگانی از دیگر گروه های مرتبط با جنبش کارگری نیز حضور داشتند.

پتی دالتون، رئیس شورای کار لندن و منطقه گفت: “اعتصاب ملی یک تعهد بزرگ است. ما واقعا آنها را تحسین می کنیم.” ما در جنبش کارگری می دانیم که وقتی یک اتحادیه از خط عبور می کند، آنها برای همه کارگران خط می روند.»

یکی از نمایندگان سابق مجلس نیز در صحنه حضور داشت.

“آنها [federal employees] کار قابل توجهی انجام دهد آنها این کار را تحت فشار زیاد، با فشار زیاد انجام می دهند. ایرنه ماتیسن، نماینده سابق حزب دموکرات ملی در لندن-فنشاو، گفت: قرار گرفتن در آن سوی واقعیت عمومی آسان نیست.

“بسیار زیادی به این افراد بستگی دارد. این دولت باید به آنچه که آنها می گویند در رابطه با آنچه برای خانواده های خود نیاز دارند گوش دهد.”

از چپ به راست، استوارت وایز، ایرنه ماتیسن، نماینده سابق NDP، و پتی دالتون.  هر سه با وجود عدم وابستگی به PSAC برای نشان دادن حمایت از تجمع کنندگان حاضر شدند.
استوارت وایز، نماینده سابق حزب ملی دموکراتیک، آیرن ماتیسن و پتی دالتون، از چپ به راست، همگی برای نشان دادن حمایت از برگزیدگان، علیرغم عدم وابستگی به PSAC، حاضر شدند. (السیو دونینی/اخبار CBC)