کارهایی که می توانید در این آخر هفته طولانی روز ویکتوریا در لندن انجام دهید

خبر

روز ویکتوریا دوشنبه است و شهر لندن فعالیت ها و ماجراجویی های متنوعی را برای لندنی ها برنامه ریزی کرده است.

شهردار جاش مورگان گفت: “من به طیف گسترده برنامه های تفریحی رایگانی که شهر این آخر هفته ارائه می دهد افتخار می کنم و کارکنانی را که سخت تلاش می کنند تا این فرصت ها را برای همه لندنی ها فراهم کنند تا از امکانات تفریحی ما لذت ببرند، تحسین می کنم.”

در اینجا برخی از برنامه ها و رویدادها وجود دارد که می توانید این آخر هفته را تماشا کنید.

فعالیت های تفریحی رایگان

در روز دوشنبه برنامه‌های تفریحی و آبی رایگان در امکانات داخلی شهر برگزار می‌شود.

اینها عبارتند از: شناهای تفریحی، اسکیت غلتکی سرپوشیده، سالن بدنسازی باز خانوادگی، جلسات آکوافیت، تنیس خانوادگی، جلسات یوگا، شافل بورد، کارگاه های اسلایم و شنای لاین و غیره.

برخی از فعالیت ها نیاز به ثبت نام از قبل دارند و فهرست کامل مراکز اجتماعی که در آنها در دسترس هستند را می توان در وب سایت شهر یافت.

در Dundas Place آواز بخوانید و برقصید

Dundas Place تا حدی مسدود شده است تا فضایی برای خریداران، دوچرخه‌سواران و رویدادهایی که معمولاً در ماه‌های گرم در خیابان‌ها پراکنده می‌شوند، ایجاد شود.
Dundas Place تا حدی مسدود شده است تا فضایی برای خریداران، دوچرخه‌سواران و رویدادهایی که معمولاً در ماه‌های گرم در خیابان‌ها پراکنده می‌شوند، ایجاد شود. (شهر لندن)

Dundas Place میزبان مهمانی TD Sunfest Block خواهد بود که به لندنی‌ها این فرصت را می‌دهد تا در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 4 تا 11 بعد از ظهر بین خیابان‌های ریچموند و تالبوت با آهنگ‌های فانکی آواز بخوانند و برقصند.

این رویداد رایگان شامل اجرای موسیقی محلی، ملی و بین المللی است که برای کل خانواده عالی است.

یک پروژه ویدیوآرت برای کاوش عشق LGBTQ+ در دنیای دیجیتال، با عنوان LOVE TEXT، جمعه و شنبه از ساعت 9 تا 11 شب در خیابان Ridout 345 به نمایش گذاشته می شود.

داستان عمدتاً از طریق گزارش‌های مختصری از یک شخصیت مرکزی ارائه می‌شود که به موضوعات و تجربیات رایج دنیای دوست‌یابی دیجیتال می‌پردازد.

این پروژه توسط Curveball Creative با کمک شورای هنر لندن و بودجه ارائه شده از طریق برنامه سرمایه گذاری هنرهای اجتماعی شهر لندن توسعه یافته است.

از گلف لذت ببرید و از رستوران های محلی دیدن کنید

زمین گلف Thames Valley و Fanshawe Golf Course در تمام تعطیلات آخر هفته باز هستند و لندنی‌ها در هر سن و سطح مهارتی می‌توانند در آن شرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پاس گلف، نرخ شهریه سبز، نرخ گاری برقی، دوره های ما و رزرو سه تایم، می توانید به وب سایت شهر مراجعه کنید.

Find it in London فهرست کاملی از مشاغل و غذاخوری‌های محلی را ارائه می‌کند که این آخر هفته باز هستند. در همه محله های شهر چیزی وجود دارد.

جشنواره پوتین لندن در پارک ویکتوریا در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب برگزار می شود. این یک رویداد رایگان است.

یادآوری آتش بازی

هنگام روشن کردن آتش بازی حیاط خلوت ایمن باشید
هنگام روشن کردن آتش بازی حیاط خلوت ایمن باشید. (جیسون آنبر/لندن)

مقامات شهری به ساکنان یادآوری می کنند که آتش بازی فقط در روزهای دوشنبه از غروب آفتاب تا ساعت 11 شب در حیاط خانه ها مجاز است.

به لندنی‌ها یادآوری می‌شود که ایمنی را در نظر داشته باشند و از آن پیروی کنند آئین نامه آتش بازی PW-11.

بسته شد

این یک تعطیلات قانونی فدرال است، به این معنی که تمام دفاتر اداری شهر، از جمله شهرداری، سیتی پلازا، تمام دفاتر انتاریو ورکز و اداره تخلفات استانی در روز دوشنبه بسته هستند.