کارکنان شهر می گویند که سایت سابق مدرسه فیرمونت ممکن است برای مسکن مقرون به صرفه کار کند

خبر

لندن

کارکنان توصیه می‌کنند که شهر لندن به فکر خرید محل مدرسه دولتی سابق فیرمونت در خیابان همیلتون 1040 باشد تا از این ملک 11 هکتاری برای ترکیبی از پارک و مسکن مقرون به صرفه استفاده کند.

مدرسه در جاده همیلتون در ماه مارس توسط TVDSB مازاد اعلام شد

هیئت مدرسه منطقه تیمز ولی مکان سابق مدرسه دولتی فیرمونت را مازاد اعلام کرده است.  گزارشی که به شورای شهر لندن می رسد توصیه می کند که شهر علاقه مند به خرید این سایت برای استفاده به عنوان مسکن مقرون به صرفه باشد.
هیئت مدرسه منطقه تیمز ولی مکان سابق مدرسه دولتی فیرمونت را مازاد اعلام کرده است. گزارشی که به شورای شهر لندن می رسد توصیه می کند که شهر علاقه مند به خرید این سایت برای استفاده به عنوان مسکن مقرون به صرفه باشد. (اندرو لوپتون/سی بی سی)

کارکنان به شهر لندن توصیه می کنند مدرسه دولتی سابق فیرمونت را در خیابان همیلتون 1040 بخرند تا از این ملک 11 هکتاری برای پارک و مسکن مقرون به صرفه استفاده کنند.

گزارشی که روز سه‌شنبه به کمیته برنامه‌ریزی شهر ارائه شد، می‌گوید که شورای شهر باید به طور رسمی علاقه خود را به این ملک که در ماه مارس توسط هیئت مدرسه منطقه تیمز ولی (TVDSB) مازاد اعلام شد، اعلام کند.

بر اساس قوانین استانی، نهادهای عمومی در خرید املاک مازاد مدرسه دچار شکاف اولیه می شوند. این گزارش می گوید که شهر باید قبل از 20 ژوئن علاقه خود را به صورت کتبی اعلام کند. اگر هیئت مدیره مدرسه نتواند با شهر یا یک نهاد دولتی دیگر به توافق برسد، سایت در بازار خصوصی فروخته می شود.

در این گزارش جزئیاتی در مورد چگونگی توسعه سایت ذکر نشده است، اما می‌گوید کارکنان به مشارکت‌های بالقوه نگاه کرده‌اند و یک طرح مفهومی اولیه برای مسکن و پارک در ملک آماده کرده‌اند.

نامه ای از TVDSB به شهر می گوید که هیئت مدیره مدرسه موظف است ملک را به ارزش بازار منصفانه بفروشد و ارزیابی خواهد شد. دانش آموزان از Fairmont در مدرسه عمومی Tweedsmuir و مدرسه عمومی Summerside شرکت خواهند کرد.

اعضای شورا این گزارش را در جلسه کمیته برنامه ریزی روز سه شنبه مورد بحث قرار خواهند داد.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|