کلاه های احمقانه و شکلات داغ – گروه سودبری می گوید این یک ترکیب عالی برای محله ها است

خبر

یک گروه سودبری از محله ها می خواهد که به روشی ایمن اما سرگرم کننده در ارتباط باشند.

برنامه ائتلاف برای محله های قابل زندگی سودبری در کنار هم ماهانه فعالیت دارد – و موضوع این ماه “کلاه های احمقانه و شکلات داغ” است.

با نزدیک شدن به هشت ماهگی همه گیری ، شارون روی ، سازمان دهنده ، می گوید که مهم است که در ارتباط باشید.

وی گفت: “مردم اساساً می خواهند دور هم جمع شوند و می خواهند کمی سرگرم شوند. و هر نوع بهانه ای برای این کار ، آنها از این کار می پرند.”

“خوب است که ببینیم مردم مردم را با یکدیگر متصل می کنند و از یکدیگر حمایت می کنند. دیدن لبخندها خوب است. دیدن مردم در حال تفریح ​​خوب است – تا حدودی مثبت.”

فعالیت این ماه بسیار ساده است: یک کلاه احمقانه بپوشید و یک شکلات داغ بگیرید ، سپس به انتهای مسیر خود بروید.

“ما مردم را تشویق می کنیم که کلاه ها را با دکمه ها و نمد و رشته – انواع چیزهای احمقانه – تزئین کنند و سپس یک فنجان شکلات داغ را بگیرند و در انتهای مسیر قرار بگیرند یا از پیاده رو بالا و پایین بروند و یکدیگر را با هم جمع کنند. خلاقیت های کوچک آنها ، “روی گفت.

“بعضی اوقات یافتن راه های ارتباطی دشوار است. و همه ما می توانیم درگیر نگرانی ها و نگرانی های خود باشیم. فکر می کنیم خوب است زمینه ای فراهم کنیم که افراد بتوانند بهانه ای برای بیرون رفتن و کمی سرگرمی و ارتباط برقرار کنند. با یکدیگر. گاهی اوقات ما به بهانه نیاز داریم. “

روی می گوید همه کاری که مردم باید انجام دهند این است که “با چند همسایه صحبت کنند … کسی که در بلوک شماست. ممکن است افرادی در کف ساختمان آپارتمان شما باشند … حتی ممکن است در یک فضای اداری. یک تاریخ و یک ساعت را تنظیم کنید وقتی می خواهید کلاه های احمقانه و شکلات داغ خود را بسازید ، و سپس کلاه خود را تزئین کنید و در زمان مقرر ، کلاه خود را بپوشید ، شکلات داغ خود را بگیرید و سرتان را بیرون دهید. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای Neighborhoods Together ، روی مردم را تشویق می کند که به وب سایت یا صفحه فیس بوک این گروه مراجعه کنند.

صبح شمال4:31در هنگام شیوع همه گیر ، محلات سودبری را با خیال راحت متصل کنید

کلاه های احمقانه و شکلات داغ چه چیزهای مشترکی دارند؟ آنها بخشی از یک برنامه با هدف حفظ امنیت محله های سودبری در هنگام شیوع همه گیر هستند. ما به شارون روی از ائتلاف برای یک سودبری زنده برای رسیدن به جزئیات بیشتر در مورد برنامه و آنچه که آنها برای این ماه برنامه ریزی کرده اند صحبت کردیم. 4:31