کلینیک های مالیاتی رایگان در ویندزور به تازه واردان و افراد کم درآمد کمک می کنند

خبر

با نزدیک شدن به مهلت مالیاتی، بسیاری از سازمان‌ها و انجمن‌ها در شهرستان ویندزور و اسکس به هر کسی که به دنبال تشکیل پرونده است کمک می‌کنند.

امانوئل چوکو می‌گوید این فرصتی است برای آموزش مردم در مورد نحوه ارائه مطالباتشان.

Tchoukou بخشی از مدیریت اجرایی Diamond Multicultural Economic Cooperative Inc. در ویندزور است. آنها از سال 2020 کلینیک های مالیاتی رایگان را با تمرکز بر جامعه چند فرهنگی ارائه می دهند.

Tchoukou گفت: “برخی از اصطلاحات که آنها به آنها عادت ندارند، باید برای توضیح آنها وقت بگذاریم.” “بعضی از آنها [newcomers] به دلیل اینکه سوابق خود را در طول سال به درستی حفظ نکرده اند، با مدارک پشتیبان کمی همراه باشند.”

او به سی بی سی نیوز گفت: «ما تقریباً با 100 مالیات برای افراد کم درآمد شروع کردیم. و ما اکنون به سمت 200 حرکت می کنیم.

صبح ویندزورساعت 10:00کلینیک مالیاتی رایگان

انجمن های فرهنگی نیز کلینیک های مالیاتی رایگان ارائه می دهند، از جمله انجمن بوتان کانادایی (BCA) ویندزور و شهرستان اسکس.

این انجمن شامل اعضای جامعه نپالی ویندزور است و هدف آن کمک به تازه واردانی است که ممکن است انگلیسی صحبت نکنند یا سعی دارند به زندگی در شهر عادت کنند.

عکسی از کرش آدیکاری، با انجمن بوتان کانادایی ویندزور و شهرستان اسکس.
کریش آدیکاری، با انجمن بوتان کانادایی ویندزور و شهرستان اسکس، می گوید که آنها 125 ادعای مالیاتی را در سال گذشته برای تازه واردان ارائه کردند و در مسیر انجام کارهای بیشتری در سال جاری هستند. (کریش آدیکاری)

کریش آدیکاری یکی از اعضای انجمن رهبری کلینیک ها است. او می‌گوید این فرصتی است برای پس دادن به جامعه و اینکه زمانی در موقعیت آنها بوده است.

“خانواده ما در سال 2010 به کانادا آمدند، بنابراین وقتی ما در کبک فرود آمدیم … آنها همان نوع کلینیک را ارائه می دادند و رفتن و کمک گرفتن برای ما راحت تر بود زیرا در آن زمان انگلیسی یا فرانسوی خوبی نداشتیم.” آدیکاری گفت.

BCA می گوید سال گذشته 125 ادعای مالیاتی ارائه کرده است و در مسیر انجام کارهای بیشتری در سال 2023 است – ارائه خدمات به زبان انگلیسی و نپالی.

مردم همچنین می توانند برای دریافت کمک مالیاتی به مرکز راهنمایی بیکاران ویندزور-اسکس مراجعه کنند. این مرکز به افراد کم درآمد که به خدمات بانک مواد غذایی خود دسترسی دارند کمک می کند تا مالیات خود را ثبت کنند.

جون مویر، مدیر اجرایی این مرکز می‌گوید: «در این زمان، مردم نمی‌توانند اجاره خود را بپردازند، مواد غذایی بخرند، برق آبی بپردازند و البته صورت‌حساب مالیاتی داشته باشند.

با افزایش کاربران بانک غذا، Muir همچنین شاهد افزایش تعداد افرادی است که از کلینیک های مالیاتی رایگان خود استفاده می کنند.

مویر می‌گوید: «مزایای زیادی وجود دارد که آن‌ها می‌توانند پس از پر کردن مالیات بر درآمد خود از آن‌ها بهره ببرند، که حتی تا زمانی که زمانش فرا نرسد، آن‌ها را واقعاً متوجه نمی‌شوند».

“این یک سیستم عالی است و به آموزش افراد در مورد سیستم مالیاتی ما و نحوه عملکرد آن کمک می کند. همچنین به آنها در مدیریت پول کمک می کند. به آنها کمک می کند تا بدانند چه مزایای مالیاتی برای آنها در دسترس است.”

انتظار می رود تمام کلینیک های مالیاتی در سراسر ویندزور-اسکس ساعات کاری خود را تا آخرین مهلت 1 می 2023 افزایش دهند.