گروه ضد نژادپرستی در UWindsor علیه خط تلفن جدید افشاگر صحبت می کند

خبر

همه از رویکرد جدید دانشگاه ویندزور برای گزارش تخلف حمایت نمی کنند.

یکی از اعضای یک گروه ضد نژادپرستی در دانشگاه می گوید که با این گروه در مورد سیاست جدید افشاگری مشورت نشده است و او نگران است که از آن به عنوان یک سلاح استفاده شود.

ریچارد داگلاس چین، دانشیار دانشگاه ویندزور و عضو گروه دانشگاهیان و مدافعان نژادپرستانه با محوریت برابری و همبستگی (RAACES) گفت: «افراد گروه‌های اقلیت مختلف ممکن است در مورد افشاگری مورد هدف قرار گیرند.

دانشگاه ویندزور در اوایل این ماه خط تلفنی را برای اساتید و کارکنان راه اندازی کرد تا تخلفات مشکوک را گزارش کنند. خط تلفن افشای ایمن Whistleblower با مشارکت شرکت حسابداری Grant Thornton در حال اجرا است.

داگلاس چین می‌گوید از مواردی آگاه است که از شکایت‌های ناشناس برای هدف قرار دادن افراد سوءاستفاده شده است.

داگلاس چین گفت: «اقلیت‌ها به دلیل تخلفاتی که واقعاً ربطی به مواردی مانند الزامات مالی و نظارتی و تخلفات تحقیقاتی ندارند، مورد توجه قرار گرفتند. “ولی [they] افراد ناشناس برای چنین چیزهایی از روی فرش فراخوانده شدند. من دیده ام که اعضای هیئت علمی اقلیت از نردبان حرفه ای بالا می روند و مردم آنها را از نظر انگشت گذاشتن به آنها برای چیزهایی که درست نیستند پایین می کشند.”

در حالی که او اذعان می‌کند که افشاگری چیز خوبی است و حمایت‌هایی برای افشاگران احتمالی وجود دارد، داگلاس چین می‌خواهد آن را در سیاست ادغام کند.

او گفت: «ما در هیچ کجا چنین چیزی را ندیدیم.

مردی کچل با پیراهن مشکی و عینک که جلوی قفسه کتاب نشسته است
ریچارد داگلاس چین، دانشیار دانشگاه ویندزور و یکی از اعضای RAACES، می‌گوید که گروه ضد نژادپرستی نگرانی‌های زیادی در مورد خط تلفن جدید افشاگران دانشگاه دارد. (تهمینه عزیز/سی بی سی)

داگلاس چین همچنین گفت که می خواهد سیستم گزارش جامع تری را با مشورت گروه هایی مانند RAACES ایجاد کند. او از ابزار IN-SIGHT در دانشگاه کوئینز به عنوان معیار استفاده می کند.

داگلاس چین گفت: «آنها کاملاً واضح هستند که این برای چه کسی است و این برای چه چیزی است و اینکه حوادث آزار و اذیت و تبعیض قرار است توسط این خط تلفن محافظت شود. در حالی که در دانشگاه ویندزور، من چنین چیزی را نمی بینم.

داگلاس چین همچنین نگران این است که گرنت تورنتون با داده های جمع آوری شده چه خواهد کرد. سخنگوی Grant Thornton در بیانیه‌ای به CBC News گفت که این شرکت نمی‌تواند درباره “اطلاعات محرمانه مشتری” صحبت کند، اما آنها با قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی کانادا مطابقت خواهند داشت.

RAACES نامه ای به رئیس دانشگاه، رئیس و رئیس هیئت دولت ارسال کرد. این نامه به تشریح نگرانی‌ها، ترس‌های آنها در مورد آنچه ممکن است بیفتد و آنچه می‌خواهند ببینند اتفاق می‌افتد، اشاره می‌کرد.

W سفید که توسط ستون های معماری قهوه ای تقسیم شده است
ریچارد داگلاس چین از RAACES می‌گوید هنگامی که دانشگاه ویندزور خط تماس جدید افشاگر خود را راه‌اندازی کرد، با گروه ضد نژادپرستی مشورت نشد. RAACES نگرانی های زیادی در مورد این سیاست دارد و به رئیس دانشگاه، رئیس و رئیس شورای حکام نامه نوشت. (کریس انسینگ/سی بی سی)

در پاسخ به نگرانی های مطرح شده توسط RAACES و Douglass-Chin، دانشگاه ویندزور بیانیه ای به CBC News صادر کرد و گفت که این موسسه “متعهد به همکاری با همه ذینفعان است و برای رسیدگی به هر گونه نگرانی و ارائه توضیحات بیشتر گفتگو خواهد کرد. جایی که نیاز است.”

این بیانیه ادامه داد: «در هسته خود، این سیاست ها در مورد محافظت از اعضای جامعه دانشگاهی در هنگام انتخاب افشای اطلاعات است. ما نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و برابری را بسیار جدی می‌گیریم و مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای تبدیل این برنامه موفق هستیم.»

گروه دیگری که از سیاست افشاگرانه دانشگاه ویندزور راضی نیستند، انجمن هیئت علمی دانشگاه ویندزور (WUFA) است. اتحادیه اساتید تشکیل شد یک شکایت رسمی علیه دانشگاه، گفت که آنها، مانند RAACES، در هنگام ایجاد این سیاست با آنها مشورت نشدند. این شکایت همچنین می گوید که این سیاست مغایر با توافق جمعی آنها با دانشگاه ویندزور است.

در شکایت WUFA آمده است که آنها از دانشگاه می خواهند تا بپذیرد که سیاست افشاگران نقض توافق جمعی آنها است. WUFA همچنین می‌خواهد این سیاست تا زمانی که آنها با دانشگاه صحبت نکرده‌اند به تعویق بیفتند تا مطمئن شوند که با توافق جمعی آنها مطابقت دارد.

هیچ کس در WUFA برای اظهار نظر در دسترس قرار نگرفت.