گزارش جدید می گوید که سیستم عدالت کیفری بازماندگان قاچاق انسان را با شکست مواجه می کند

خبر

با توجه به a گزارش جدید از یک سازمان مستقر در سادبری، اونت.

فرشتگان برای امید علیه قاچاق انسان با 15 بازماندگان قاچاق انسان در سراسر انتاریو مصاحبه کرد و به این نتیجه رسید که تمرکز بیشتری بر عدالت ترمیمی و بهبودی لازم است.

گفت: «آنها به ما گفتند که تجاربشان با سیستم حقوقی کیفری بسیار افتضاح بود و سیستم فعلی بسیار ظالمانه است، به ویژه برای بازماندگان بومی که احساس نمی‌کنند صدایشان شنیده می‌شود و اعلامیه‌هایشان برای عدالت جدی گرفته می‌شود.» جف بردلی، هماهنگ کننده تحقیق و توسعه فرشتگان امید.

این سیستم در واقع بازماندگانی را که در این موقعیت‌های استثماری قرار گرفته‌اند جرم‌انگاری می‌کند.– جف بردلی، فرشتگان برای امید

فرشتگان برای امید با بازماندگان کار می کند و از آنها در بهبودی حمایت می کند.

بردلی گفت که بازماندگان به او گفتند که نیاز به دسترسی به خدمات بیشتری مانند مشاوره، حلقه‌های شفا، برنامه‌های توانبخشی و حمایت همسالان دارند تا به آنها کمک کند تا از تجربیات خود بهبود یافته و زندگی خود را بازسازی کنند.

او گفت که برای بسیاری از آنها گذر از سیستم قضایی آسیب زا بود و در برخی موارد آنها را عاملان این امر می دانستند.

بردلی گفت: «این سیستم در واقع بازماندگانی را که در این موقعیت‌های استثماری قرار گرفته‌اند جرم‌انگاری می‌کند.

بازماندگان به او گفتند که هنگام تلاش برای هدایت سیستم قانونی با اتهامات مواد مخدر و پرسه زدن مواجه شدند.

اما برادلی گفت که برای رسیدگی به علل اصلی قاچاق انسان نیز باید اقدامات بیشتری انجام شود.

او گفت: «بسیاری از ریشه‌های این امر اجتماعی-اقتصادی است، که باعث می‌شود افراد خاصی در برابر قاچاق آسیب‌پذیرتر شوند، خواه سوء استفاده در خانه، تجربه نژادپرستی یا همجنس‌گرا هراسی یا، می‌دانید، دسترسی محدود به آموزش و کار.

زنی با موهای مجعد بلوند.
جنیفر ریچاردسون یک بازمانده از قاچاق انسان و مدیر استراتژی و ارتباطات با انجمن زنان بومی انتاریو است. (ارسال شده توسط جنیفر ریچاردسون)

بازمانده از گزارش تعجب نکرد

جنیفر ریچاردسون، بازمانده قاچاق انسان و مدیر استراتژی و ارتباطات انجمن زنان بومی انتاریو، گفت که از یافته های این گزارش تعجب نکرده است.

او گفت: «این چیزی نیست که در بیشتر عمرم نشنیده باشم، زیرا از 13 سالگی در این فضا بوده ام.

ریچاردسون گفت که اکثر بازماندگان قاچاق انسان – بیش از 90 درصد – به دلیل بی اعتمادی به اجرای قانون، تجربه خود را به پلیس گزارش نمی کنند.

به همین دلیل، ریچاردسون گفت که گستره کامل قاچاق انسان پنهان مانده است.

ریچاردسون گفت که وقتی از دست قاچاقچیان خود فرار کرد، از سیستم عدالت کیفری عبور نکرد زیرا برای انجام این کار احساس امنیت نمی کرد.

در سال 2020، استان انتاریو سرمایه گذاری 307 میلیون دلاری را طی پنج سال انجام داد تا راهبرد جدید ضد قاچاق انسان را تامین کند.

ریچاردسون گفت: “ما مطمئناً بیش از هر جای دیگری در کشورمان منابع داریم، اما من نمی دانم که کافی است.”

اما او گفت که بیشتر برنامه هایی که از طریق راهبرد مبارزه با قاچاق انسان در این استان تمویل می شوند، در حال حاضر ظرفیت خود را دارند.