گوش کن! سخنرانان برتر این هفته از لندن

خبر

لندن·سمعی

هر روز هفته، ما با داستان هایی از منطقه لندن به طور زنده روی آنتن می رویم. ما می دانیم که شما سرتان شلوغ است، بنابراین تعدادی از مصاحبه های مورد علاقه خود را در هفته گذشته انتخاب کرده ایم. این سخنرانان برتر را از دست ندهید.

صوتی و تصویری درخواستی از لندن صبح و عصر درایو

میز استودیو CBC لندن جایی است که گفتگوهای عالی از دوشنبه تا جمعه انجام می شود.  آنها را به صورت زنده در 93.5FM بشنوید یا برنامه CBC Listen را برای مصاحبه های درخواستی دانلود کنید.
میز استودیو CBC لندن جایی است که گفتگوهای عالی از دوشنبه تا جمعه انجام می شود. آنها را به صورت زنده در 93.5FM بشنوید یا برنامه CBC Listen را برای مصاحبه های درخواستی دانلود کنید. (آماندا مارگیسون/ CBC News)

ما می دانیم که شما سرتان شلوغ است، بنابراین تعدادی از مصاحبه های مورد علاقه خود را در هفته گذشته انتخاب کرده ایم. این سخنرانان برتر از لندن و منطقه را از دست ندهید.


آتش سوزی باعث زخمی شدن زن بی خانمانی که سعی می کرد خود را گرم نگه دارد

در کما پس از آتش گرفتن چادرش در لندن، والدینش از دوستان خیابانی او تشکر می کنند

صبح لندن10:27پس از آتش گرفتن پناهگاه موقت دخترشان، والدین صحبت می کنند

هفته گذشته چادر موقت یک زن بدون خانه در آتش سوخت – و او داخل آن بود. نام این زن اولیویا است و در بیمارستان سانی بروک تورنتو به زندگی می چسبد. شان و استفانی والدین اولیویا به مجری برنامه صبح لندن به ربکا زاندبرگن می گویند که چگونه در حال عبور از این تراژدی هستند.

شان می گوید این عکس از سه فرزند این زوج در راهروی ورودی خانه خانواده آویزان است که در زمان های بهتر گرفته شده است.
این عکس از اولیویا در اتاق بیمارستانش است، جایی که او در کما به سر می برد. (ارسال شده)

با این “ویندفون” با عزیزان مرده خود صحبت کنید

بعد از ظهر رانندگی کنید7:41“Windphones” از تریل واکرها دعوت می کند تا عزیزان خود را به یاد آورند

در امتداد مسیرهای منطقه حفاظت شده Ausable River Cut، یک ویژگی جدید پیدا خواهید کرد: تلفن مشکی و دیواری. اما اگر گوشی را بردارید، صدای شماره گیری وجود ندارد. میزبان Allison Devereaux توسط Ross Atkinson، داوطلبی که در نصب چیزی که “Windphone” نامیده می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر به او ملحق می شود.

تلفن مشکی روی تخته ای در جنگل نصب شده است.
یک تلفن جلویی در منطقه حفاظت شده Ausable River Cut به مردم امکان می دهد با عزیزانی که فوت کرده اند صحبت کنند. (تامین شده توسط منطقه حفاظت شده رودخانه قابل مصرف)

چرا این همه درخت در لندن قطع می شود؟

یکی از کارکنان شهرداری توضیح می دهد

صبح لندن7:10به روز رسانی زیرساخت های شهر به این معنی است که برخی از درختان باید بروند

هیچ کس نمی خواهد درختان را در محله خود ببیند، اما لازم است زمانی که شهر زیرساخت های زیرزمینی را به روز می کند، درختان را پایین بیاورد. جنی دان، مدیر خدمات ساخت و ساز و زیرساخت، نسبت به وضعیت اسفناک نگهداری همه درختان همدل است، اما توضیح می دهد که چگونه آنها با ارتقاء بسیار مورد نیاز تداخل دارند.

تابلویی روی درخت می گوید ما درختانمان را دوست داریم
درختان امتداد خیابان ریجنت در محله اولد نورث لندن با تابلوهایی تزئین شده بودند که از شهر می خواهند در قطع آنها تجدید نظر کنند. (میشل هر دو/سی بی سی)

برنامه CBC Listen را برای صدای درخواستی از لندن و سراسر کانادا دانلود کنید. در روزهای هفته صبح و بعد از ظهر لندن را در 93.5 FM تنظیم کنید.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|