یک ساعت هوشمند بسیار توانا با توجه به قیمت – اخبار فناوری، فرست پست

خبر

طرفداران:
– نمایشگر بزرگ
– عملکرد تماس بلوتوث بسیار خوب کار می کند
– سنسورهای SpO2 و ضربان قلب بسیار دقیق
– سبک و راحت برای پوشیدن
– تسمه های استاندارد
– رابط کاربری ساده و آسان برای هر دو، ساعت و برنامه
– عمر باتری عالی

معایب:
– رنگ ها ممکن است کمی شسته به نظر برسند
– ردیابی خواب بسیار غیر قابل اعتماد است
– ردیابی ورزشی می تواند یک ضربه یا از دست دادن باشد
– Crown عملکرد بسیار محدودی دارد

رتبه بندی: 3/5
قیمت: 1299 روپیه

ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه در طول سال‌ها، حداقل از نظر طراحی، بدون توجه به اینکه چقدر ابتدایی باشند، واقعاً خوب شده‌اند. با این حال، بیشتر آنها یک مشکل آشکار دارند – به جای اینکه به عنوان ساعت هوشمند عمل کنند، به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل می کنند. علاوه بر این، بسیاری از آنها در پیگیری فعالیت های شما مشکلات عمده ای دارند که آنها را به عنوان ردیاب تناسب اندام بد می کند.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (1)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

ساعت هوشمند Ambrane’s Wise Eon Max، از این نظر، یک قطعه پوشیدنی نسبتاً مناسب است که بیشتر کارهایی را که سازندگان آن تبلیغ می‌کنند انجام می‌دهد و بیشتر جعبه‌هایی را که خریدارانی که برای اولین بار ساعت‌های هوشمند می‌خواهند از دستگاه خود می‌خواهند، مشخص می‌کند.

این صفحه نمایش بسیار خوبی دارد، عمر باتری شگفت انگیزی دارد، دارای دسته ای از حالت های تمرینی مختلف است و بیشتر ردیابی خود را به خوبی انجام می دهد. با این حال، این مشکل از اکثر مشکلاتی است که برای یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه پیش می آید.

طراحی و کیفیت ساخت
ساعت Wise Eon Max دارای شکل مستطیلی و یک دکمه فیزیکی است که در سمت راست آن قرار دارد. علیرغم داشتن روکش براق، اثر انگشت یا لکه های زیادی را به خود جذب نمی کند و تمام لبه های آن خمیده نرمی دارند. کیفیت ساختش هم خیلی خوبه این ساعت دارای رتبه IP68 است که به این معنی است که می تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاومت کند، اما ما آنقدر اعتماد به نفس نداریم که آن را برای شنا بیرون بیاوریم. می توانید آن را هنگام قدم زدن در باران بپوشید، اما پوشیدن آن هنگام شیرجه در استخر توصیه نمی شود.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (3)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

پوسته پلی کربنات ساعت باعث می شود وزن نسبتا سبکی داشته باشد و وزن آن با احتساب بند ها بیش از 160 گرم است. بندهای سیلیکونی از پیش نصب شده آن برای استفاده در تمام طول روز راحت است و باعث تحریک پوست نمی شود. آنها دارای مکانیزم قفل استاندارد هستند و علامت تجاری Ambrane فقط روی بند ظاهر می شود. از آنجایی که تسمه ها دارای عرض استاندارد هستند، می توان آنها را با تسمه های شخص ثالثی که هم عرض هستند جایگزین کرد.

بلندگوهای ویژگی تماس بلوتوث در سمت چپ هستند، در حالی که در سمت راست، تاج را دریافت می کنید. عملکرد تاج محدود است – می توانید از آن برای بیدار کردن ساعت یا خواباندن آن استفاده کنید. این دکمه در سناریوهای خاص به عنوان یک دکمه برگشت دو برابر می شود و در برخی تمرینات می توان از آن برای انجام مکث یا دکمه دور زدن استفاده کرد. چرخاندن تاج کاری انجام نمی دهد که فرصتی تلف شده است.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (8)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

مشخصات و نمایشگر
ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max دارای صفحه نمایش 2.01 اینچی شفاف و وضوح 240 در 283 پیکسل است. نمایشگر شفاف، فقط روش فانتزی آمبرنس برای بازاریابی نمایشگرهای LCD خود است و هیچ تفاوت اساسی ندارد. با این حال، صفحه نمایش بسیار روشن و شفاف می شود و هیچ مشکلی برای دید، حتی در زیر نور مستقیم و شدید خورشید ایجاد نمی کند. Ambrane ادعا می کند که Wise Eon Max دارای حداکثر روشنایی 550 نیت است و به نظر می رسد که این عدد ممکن است دقیق باشد.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (4)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

صفحه نمایش خود بسیار بزرگ به نظر می رسد. در اطراف نمایشگر چند حاشیه وجود دارد. حاشیه‌های اطراف بالا و کنار بسیار نازک هستند و در واقع آزاردهنده نیستند. با این حال، چانه دارای یک قاب بسیار نازک است که همیشه نشانه‌ای از یک ساعت هوشمند ارزان قیمت است.

به اعتبار Ambrane، حاشیه‌هایی که روی ساعت می‌بینیم و آنچه روی جعبه می‌بینیم، برخلاف اکثر برندهای دیگر ساعت‌های هوشمند، تا حدودی مشابه هستند.

اگرچه این شرکت به وجود شیشه مقاوم در برابر خش یا پوشش اولئوفوبیک روی صفحه نمایش اشاره ای نکرد، اما پس از سه هفته استفاده از آن هیچ خراشیدگی روی صفحه مشاهده نکردیم.

رنگ های نشان داده شده روی نمایشگر به اندازه کافی خوب هستند – صفحه نمایش روشن می شود، اما رنگ ها به همان اندازه زنده نمی شوند و کمی تمیز به نظر می رسند. صفحه نمایش خود به اندازه کافی شارپ است، چیزی که اکثر برندهای ساعت هوشمند دیگر به نوعی با این قیمت از دست می دهند.

یکی از نقاط ضعف اصلی پنل نمایشگر که Ambrane برای این ساعت استفاده می کند، نرخ تازه سازی 60 هرتز تبلیغ شده آن است. مهم نیست که چگونه آن را راه اندازی می کنید، فقط یکدست به نظر نمی رسد. حرکت در میان برنامه‌ها یا بین چهره‌ها از همان روز اول احساس ناراحتی می‌کرد. همچنین، به خاطر داشته باشید که نمایشگر همیشه روشن ندارید. با این حال، ویژگی تلنگر به بیدار شدن در بیشتر مواقع به خوبی کار می کند.

سنسورها و ردیابی
Ambrane می گوید که Wise Eon Max می تواند بیش از 100 ورزش مختلف را ردیابی کند. با این حال، به نوعی، همه این ورزش‌های پشتیبانی شده، انواعی از پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری هستند. نکته خوب این است که از چند ورزش دیگر نیز پشتیبانی می کند، مانند بدمینتون و فوتبال و غیره. اما آیا خوانش ها دقیق بودند؟

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (7)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

خوب، اگر صادق باشیم، این کمی پیچیده است. Ambrane Wise Eon، مانند همه ساعت‌های هوشمند دیگر در این قیمت، در برخی فعالیت‌ها بسیار دقیق است، اما در برخی موارد به طرز شگفت‌آوری تاسف‌آور است.

به عنوان مثال، مانیتور ضربان قلب و اکسیمتر آن بسیار دقیق هستند و تنها یک نقطه از یک اکسیمتر قابل اعتمادی که سال‌هاست از آن استفاده می‌کنیم، فاصله دارند. با این حال، خوانش های بسیار عجیب و غریبی برای خواب داشت. در طول آزمایش ما، ساعت هوشمند نشان داد که ما کمتر از ۲ ساعت خوابیده‌ایم، با وجود اینکه ۷ ساعت یا بیشتر خوابیده‌ایم، در دو موقعیت جداگانه. همچنین دارای یک ویژگی نظارت بر فشار خون است که باز هم خیلی دقیق نبود، اما یک ایده تقریبی در مورد محدوده به شما می دهد.

علاوه بر این، خوانش تعدادی از تمرینات می تواند ضربه یا اشتباه باشد. همیشه مسافت طی شده را با یک حاشیه قابل توجه کمتر گزارش می کند و تعداد تکرارها و گام ها را با اختلاف قابل توجهی یا بیش از حد شمارش یا کم شمارش می کند.

همچنین، برای علاقه مندان، این ساعت از ردیابی قاعدگی پشتیبانی می کند، اگرچه تشخیص آن با چه دقتی دشوار است.

نرم افزار و رابط کاربری
رابط کاربری ساعت بسیار ساده است و به راحتی قابل پیمایش است. برای دسترسی به تنظیمات، می‌توانید صفحه اصلی را به پایین بکشید و برای بررسی اعلان‌ها، انگشت خود را به بالا بکشید. وقتی انگشت خود را به چپ می‌کشید، می‌توانید ویجت‌های مختلفی مانند تعداد گام‌ها، ضربان قلب، داده‌های خواب، سطح SpO2 و غیره را مشاهده کنید. کشیدن انگشت به سمت راست در صفحه اصلی، میانبرهای برخی از جدیدترین ویجت‌ها و چند عملکرد دیگر را نشان می‌دهد. کاربران همچنین می توانند ویجت های بیشتری را مستقیماً از ساعت اضافه کنند.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (5)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

با این حال، همانطور که گفتیم تجربه کاربر در هنگام مرور ساعت بسیار ناراحت کننده است، عمدتاً به دلیل نمایشگر.

شما می توانید یک شبکه آیکون کوچک یا قالب لیست را برای نمایش تمام عملکردهای ساعت در کشوی برنامه انتخاب کنید. مانند ساعت های دیگر در این محدوده قیمت، نمی توانید هیچ برنامه اضافی نصب کنید.

برای همگام سازی ساعت با گوشی هوشمند خود، باید اپلیکیشن Da Fit را دانلود کنید. فرآیند راه اندازی روان و آسان است، اما خود برنامه نسبتاً ساده است. این برنامه خلاصه‌ای از فعالیت روزانه شما، از جمله تعداد قدم‌ها و داده‌های خواب، همراه با معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را ارائه می‌کند. تمام داده های شما را به خوبی ردیابی می کند اما تجزیه و تحلیل عمیقی به شما نمی دهد. این برنامه همچنین دارای یک رابط بسیار بصری و آسان برای ناوبری است.

همچنین می‌توانید تعداد زیادی صفحه ساعت دیگر را از طریق برنامه اضافه کنید و برخی از آن‌ها را خودتان طراحی کنید.
با استفاده از عکس های گالری شما

شما همچنین چند بازی دریافت می‌کنید تا وقت خود را از دست بدهید، که در یک ساعت با این اندازه، در واقع بسیار جالب است.

تماس بلوتوثی
Wise Eon Max دارای بلوتوث 5.0 برای قابلیت‌های مکالمه است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از ساعت با استفاده از میکروفون و بلندگوی داخلی آن تماس برقرار کنید. این ساعت همچنین دارای شماره‌گیر است تا کاربران بتوانند مستقیماً از ساعت تماس بگیرند. برای این کار، کاربران باید ساعت خود را با گوشی خود جفت کنند. در مورد کیفیت تماس، به طرز شگفت انگیزی بلند و واضح است. بلندگوهای ساعت نیز بسیار بلند هستند.

همچنین، هنگام برقراری تماس با استفاده از ساعت، هیچ مشکلی با قطع شدن تماس یا تأخیر بی دلیل وجود ندارد. اگر به دنبال ساعت هوشمندی با قیمت کمتر از 2000 روپیه با قابلیت برقراری تماس و تماس هستید، پس رفتن به سراغ Ambrane Wise Eon Max کار بیهوده ای است.

عمر باتری
Ambrane ادعا می کند که باتری 280 میلی آمپر ساعتی که با Wise Eon Max دریافت می کنید حدود 10 روز دوام می آورد. در طول آزمایش ما متوجه شدیم که بسیار دقیق است. حتی با استفاده زیاد و تماس‌های زیاد با استفاده از ساعت هوشمند، ما مجبور بودیم ساعت هوشمند خود را فقط یک بار در هفته شارژ کنیم.

ساعت هوشمند Ambrane Wise Eon Max (6)
اعتبار تصویر: Tech2 | مهول روبن داس

توجه داشته باشید که این در حالی بود که سطح روشنایی روی 1 تنظیم شده بود، که انصافاً به اندازه کافی روشن است. اگر زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می کنید، باید روشنایی را تا آخر افزایش دهید. این تاثیر جدی بر عمر باتری خواهد داشت.

حکم
در مجموع، Ambrane Wise Eon Max یک «ساعت هوشمند» بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال یک گزینه ارزان قیمت هستند که دارای اکثر ویژگی‌های اساسی مانند شمارش گام، نظارت بر ضربان قلب و هشدارهای اعلان است. دلیل اینکه ما اصطلاح ساعت هوشمند را در نقل قول های معکوس قرار می دهیم، همانطور که قبلاً گفته شد، این است که اکثر ساعت های هوشمند با این قیمت در واقع ردیاب های تناسب اندام تحسین شده هستند.

در مورد Wise Eon Max، عملکرد و ردیابی آن به اندازه کافی کافی است. حتی اگر چند مشکل دارد، اما با توجه به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید، می توان بیشتر آنها را نادیده گرفت. علاوه بر این، عمر باتری عالی را ارائه می دهد، صفحه نمایش بسیار بزرگی دارد و در تماس های بلوتوث واقعاً خوب عمل می کند. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه هستید، مخصوصاً به دلیل ویژگی‌های تماس بلوتوثی آن و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای آن بپردازید، Wise Eon Max Ambrane یک مورد قوی برای خود ارائه می‌کند.